Hocam, işte bunu anlamıyorum. Farklı firmalardan bu sabah regleyip , onaylananlar ile 9 ay beklemiş kişinin süresi aynı olmamali. Öncelik ilk başvurular olmalı. Natro bu konuda çok yavaş hele ki normal domain konusunda bilgi için de çok yavaş.
natro ağırlığını koymalıydı. Neyse ki artık natroyu da tanımış olduk.
ve Neyseki alan adımı sıkıntısız tesçil ettirdim.