asporkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 9 ay önce başvuru yapmıştım ben. Anca tescil edildi
Hocam, işte bunu anlamıyorum. Farklı firmalardan bu sabah regleyip , onaylananlar ile 9 ay beklemiş kişinin süresi aynı olmamali. Öncelik ilk başvurular olmalı. Natro bu konuda çok yavaş hele ki normal domain konusunda bilgi için de çok yavaş.