ibrahimkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok iyi bence
bu arada .tr nasıl aldınız hocam?
Mümkünse natro'dan almayın. 5 aydır bekliyorum, başka firmalardan daha bu sabah alanların domainleri aktif oldu. Benim 5 aydır aktif olmadı.