Umarım kurtulursunuz ancak şuanda gördüğüm yaşadığımı bahsetmek istiyorum. 95 sonrası nesil (hepsini demiyorum.) kolay para ve az çalışma peşinde. O kadar çok varki ailemden olsun çalışanıma kadar. Bugün sabah 5te işe geldim 8de iş başı olmasına rağmen. Kolay para kolay para yatalım peşindeyiz. Az para alıyorsundur yada yetmiyor o çok ayrı konular.