Geçmiş olsun hocam insanoğlu zayıf yaratılmış yıllarca kötü bir alışkanlığım yok dersin biranda o istemediğin durumlar sende bağımlı haline gelmiş olabilir. Bende oyuna binlerce tl ödüyordum bıraktım oyunu size tavsiyem önce kafanızdan atın yoksa zor.