Günaydın r10un güzel insanları,


Son bi kaç aydır sıkıntı stres yapmaktan bir yerlerime ağrılar, saç dökülmesi falan iyice arttı. Şu yaşıma kadar iddaa denen lanet şeye bulaşmadım bir arkadaş aklıma soktu ufak ufak derken maaşım falan gitti. Bazen 4-5 bin geliyordu ama inanın fazlasıyla geri alıyor bu iş sadece bağımlılık. Siliyorum maçları görünce elim tekrar gidiyor. İnanın hiç bir kötü alılkanlığım yoktu. Sigara, alkol asla içmem kola bile nadir içerm. Param bana fazlasıyla yetiyordu biirkim yapıyordum şimdi faturamı dahi ödemeden olan parayı yatırdık. Şimdide gel hattı açtır birazda paycellden nakit çekmiştim fatura kabardı. Bilmiyorum bu laneti bırakabilen var mı. Benim arkadaş senelerdir oynuyor hep ona derdim bırak diye bişey kazandırmıyor falan diye. Bunu bile bile gidip içine ettiğim şeyini oynuyoruz. Ay başını nasıl getircem bilmiyorum borçlarda var ufak tefek. Bunu icat edenin artık ne deyim ölsek kurtulsak daha iyi