Ocak ayında @Gri; den 5 domain için başvurduk, bir tanesi backorder, hepsinde kayıt bekleniyor yazıyor. Bizim hikaye yalan oldu demek, kaptırdık herhalde

Edit: Mailde adınıza kayıt edildi diyor ama panelde beklemede

Edit 2: