Natrodan aldığım domain, metunicte boştu oda dolu gözüktü dün. Ya büyük bir tesadüf ya da natroyla metunicin altyapısı aynı. Oda olmadı natro, metunic altyapısıyla başvuru yapıyor

sizde oldu mu böyle birşey?
natroda doluyken metunic den başvurmuştum.