paranovastudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Natrodan aldığım domain, metunicte boştu oda dolu gözüktü dün. Ya büyük bir tesadüf ya da natroyla metunicin altyapısı aynı. Oda olmadı natro, metunic altyapısıyla başvuru yapıyor sizde oldu mu böyle birşey?
natroda doluyken metunic den başvurmuştum.