Merhaba arkadaşlar sorunu çözdüm. İlgili dosyayı indirdim ve kurdum. Daha sonra seçtiğim dosyaya sağ tıkladım "Take Ownership" dedim ve dosyayı sildim.

https://www.tenforums.com/attachment...ntext_menu.reg
@mskorkmaz; @arenpi; @gokhanavci01;