Arkadaşlar geçmiş olsun.. Metunic haricinde tüm firmalar, sistemler Önsipariş değil normal kayıt açıldığında bizimde yapabileceğimiz şekilde kayıt işlemi yapacaklar. Yani yarın sabah 10 da uyanıp bizlerinde yapabileceğimiz işlem için yüksek fiyatlar ödedik. Metunicte kayıt olmadıysa diğer firmalar yarışacak yani Şampiyon belli 2. kim hesabı... Herkese geçmiş olsun..