Korkmaz43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Gri; Hocamın dediğine göre arka planda kayıtlar yapılıyormuş ama domainleri tam aktif kullanamayacağımız için domain yönetim paneline kayıt oldu olarak yansıtmıyorlarmış. Sanırım metunic hiç bekletmeden yansıtıyor.
Öyle bişey olamaz hocam o zaman iyi domainleri kendi adlarına yansıtırlar bize de geçmiş olsun başkası almış ücret iadesi yapalım derler öyle birşey yok. Üyeliğinle oluşturduğun profil bilgilerine göre whois bilgileri var zaten. Kayıt edildiyse panele yansır NS güncellemeleri aktif hale gelmeyebilir sadece. Keklendik gibime geliyor.