dudbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.arkadaşlar başka firmadan aktif hale gelen varmı domaini ? Eğer öncelik metunic ise diğer firmalar neden ön başvuru aldı ? keklendik mi ?
@Gri; Hocamın dediğine göre arka planda kayıtlar yapılıyormuş ama domainleri tam aktif kullanamayacağımız için domain yönetim paneline kayıt oldu olarak yansıtmıyorlarmış. Sanırım metunic hiç bekletmeden yansıtıyor.