Geçmiş olsun ilk önce maili sunucudan ayırın ve maili kendi sunucunuza kurun. sonrada ofisteki pc leri kontrol etmeniz gerekiyor. Mail sunucusu kırılmış olabilir bruteforce denenmiş olabilir ofisteki pc ler de aynı şekilde ratlanmış rootlanmış olabilir incelemeden bilinmez. Ezbere konuşan arıyorsan doluuu...
Yukarıda bir arkadaş mailin kaynak kodlarına dikkat çekmiş kaynak kodları incelemeniz gerekir.
Önce teşhis.
Nerden girmiş nasıl bağlanmış ne yapmış silmiş mi değiştirmiş mi kod mu çalıştırmış backdoor mu açmış karanlık noktaları aydınlatın ona göre plan çizin.
Firmaya da güldüm gerçekten ilginç. arkasokak bilgisayarcıları gibi bahanesi de hazır "virüs bulaşmış"
Geçmiş olsun tekrardan.