Olayı bilmiyorum ne oldu gam olarak aranızda geçmiş olsun
Kodları aldı, engelledi.
Maxi geyik mi?
Madem kullanıcı adı belli, elinizdeki konuşmalarla birlikte şikayet konusu açıp ceza almasını sağlayın hocam.
Ben CİMER'e yazayım her şey kendi kendine ilerlesin, paramı hesabıma atarlar diye düşünüyorsanız o şekilde ilerlemiyor, bir yerden sonra konuya dahil olmanız gerekiyor. O yüzden doğrudan gidip adli süreç başlatabilirsiniz, er ya da geç sonuca ulaşırsınız.
Şikayet Konusu açtım. Bilgileri alıp direkt şikayetçi olucam.
şikayet kategorisine konuyu açarsanız daha iyi olur hocam
Açtım hocam.
Hocam size mesaj attım %80 teklif verdim mesajımı gördünüz cevap dahi vermediniz. Tercih elbette sizin lakin %5 gibi bir mebla için 1 günlük ve 0 ticaret puanlı insanlarla çalışıyorsunuz sonra dolandırıldık diye konu açıyorsunuz. Geçmiş olsun.
Hocam kodları ona verdikten sonra sizin mesajını gördüm. Yapıcak bir şey yok maalesef...