Burada bu parayı beğenmeyen arkadaşlar, 10₺Lik bi çekiliş olduğunda hücum ediyor konuya. Kimseyi küçümsemiyorum ama ayda 100 bin tl kazanıyor gibi tavırlar sergileyince ne oluyor arkadaşlar. 28 bin tl şu an iyi para kim ne derse desin. Fakat tabi bu kişiye göre değişir. Ama genel olarak ülkemiz şartlarında refah bir yaşam için ideal.
Hocam sizin de dediğiniz gibi kişiden kişiye değişir. Örnek vermek gerekirse ben marka bir pantolon giymeden dışarı çıkamam ama sizin için o pantolonun nereden alındığının bir önemi yoktur. Ben her yeni çıkan teknolojik alet ile ilgilenirim sizin için herhangi bir önemi yoktur vs. vs. hayat standartlarını kişi kendi belirler ve bu doğrultuda çalışır. Demek ki arkadaşın istediği hayat için 28.000 TL yetersiz kalıyor. Ki baktığımızda 1535 dolar yapıyor. Ülkemizde de TL kazanıp her aldığımız şeyi dolar fiyatlı aldığımızı düşünürsek oldukça düşük bir maaş kalıyor yurt dışında alacağı maaşa kıyasla.