caangoktuurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abdullah Bey, konuyu okumaya girmiştim ancak imzanız çok dikkatimi çekti. Çok başarılı buldum, gözler üstünüzde olsun; hayırlı akşamlar
Teşekkür ederim hocam Hayırlı akşamlar dilerim