Herkes elini yorganına göre uzatıyor hocam. Sallıyorum ben asgari ücret alsam ona göre hareket ederim ama arkadaşın hedefleri var demek ki. Günümüz asgari ücreti ile bir şey alınmıyor para değer kaybediyor. Bence TR şartlarına göre güzel para . Yaptığı işte iyi ise hakkının o olmadığını düşünüyorsa onun tercihleridir.