Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben malın %100'ünü kilitledim. 2024 den önce çekmem eğer mega boğa olmazsa. Bu dönemlerde düşüş yaşanacağını düşünüyorum ama dediğim gibi şu an bütün param kriptoda.
büyük risk