Aralıktan önce ciddi bir yükselme beklemiyorum, ciddi yükselme dediğimde %25-30

Eskisi gibi yükselme kısa vade de çok zor piyasa kırılgan en ufak haber %5-%10 dump ile fiyatlıyor. Yükseklerde içerde kalmış olan varsa gerçekten işi zor ciddi sabır yönetimi gerekiyor bu dönemde.