Arkadaşlar merhaba bir mailim eski numarama kayıtlı hat 2014 senesine kayıtlı
Kodu almak İçin numarayı aradım ama böyle bir numara kayıtlı değil dedi
Şimdi gidip o hattı tekrar çıkarttırabilir miyiz ve çıkartma ücreti ne kadar