Biz erkeklerin en büyük yanlışı değer vermekten gelir bir kıza değer verdiğinizi hissettirirseniz ve karşı taraf bunu hissederse sizden soğumaya başlar olması gereken benim gözümde artık bu şekilde sevgili olduğunuz kız size yazınca hemen cevap vermeyeceksiniz ulaşılamaz meşgul biri olduğunuzu hissettireceksiniz ve en önemlisi değer verdiğinizi hissettirmeneniz lazım

Kızlar böyle varlıklar değer verdiğinizi hissedince çabuk vazgeçiyolar tek anladığım budur şu yaşımda