anlamaya calisip neden o degerli zamanini bosa harciyorsun ki? tuvalette 1 dakika daha fazla gecir daha iyi : )

50 tane sebebi olur, önemseme.. simdi cok kötü tavsiyeler vermek de istemiyorum (artik onlari yanlis buldugum icin). Ama önemseme, zamanina yazik. Önünde kalmis zaten 50 yil falan, yarisi uyku, yemek vs ile gidiyor, bir de calisiyorsun.. Toplasan 5 sene kendine ayiracak zamanin var. O yüzden kimseyi dert etmeye degmez, vur gec..

Bir de bu türk kizlariyla ugrasmayin. Imkaniniz varsa yabancilarla sevgili olun.. 100 kat her konuda iyidirler. Bir sürü yabanci ve türk sevgilim oldu, bir yabanciyi, 1000 türk'e degismem. Sirf enerji, zaman sömürme makineleri.

not: evliyim ve esim de yabanci.