Merhabalar,
An itibari ile 14:30 da Trabis açıldı hoş güzel fakat ön sipariş verdiğim domain hakkında herhangi bir işlem yok. Bu durum nedendir? Sizde de aynı şekilde mi? Ve buna ek olarak, bugüne kadar hep ön sipariş ile başvuru da bulunduk. Bugünden itibaren direkt .com alır gibi .com.tr alabiliyor muyuz yoksa yine aynı şekilde .com.tr alan adları için alıp belli bir süreç beklememiz mi gerekiyor?