karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba arkadaşlar adsensem onaylandı tüm işlemleri yaptım bir süre sonra bana hesabımda biriken paranın 5/1ini gönderdiler.
tüm parayı neden göndermiyorlar bu gelen nedir?
Son ayın ödemesi birdahaki ödemeye kalıyor hocam detaylı bakmak için panelinizden ödemeler kısmından işlemler bölümüne gelip kontrol edin