Grifikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
112 yi aramayı niye düşünmüyorsunuz ?
martılarda gps var buluyorlar bir şekilde
gps var diye dedim yoksa polise gitsek bir saat yine dilekçe vereceğiz ve bekleyeceğiz