Bende bir anımı anlatayım o zaman askerlik arkadaşım vardı askerlik bitince ayda 1 kere arayıp soruyordum 2 sene kadar sürdü sonra hep ben arayıp soruyorum diye düşünce geçirdim aklımdan ve aramayı bıraktım geçen(askerliğim 2015de bitti bu arada) gel zaman git zaman geçen kurban bayramından 1 hafta önce Facebook'dan benimle iletişime geçerek bir miktar para istedi bende önümüz bayram bir ley veremem dedim konuyu kapattım aradan seneler geçmiş hal hatır sorgulama yok borç istiyor beyfendi