Koinim Türkiye'de kurulan ilk kripto borsalarından biri, ilk zamanlar çok fazla kullanılıyordu işlem hacmi çok yüksekti, sonra ne olduysa unutuldu siz yazmasanız aklıma bile gelmezdi açıkçası. El mi değiştirdi bilmiyorum ama ilk zamanlar bir üniversitenin proje geliştirme bünyesindeydi. Şimdi ne durumdalar bilmiyorum ama kriptoya Türkiye'den girenlerin ilk borsalarından oldugu için sadık kullanıcı ve alışkanlıklar sebebiyle çok aktif olmasalar bile kullanıcı sayısı fazladır. Globalden TR'ye para çekmek için kullanan çoktur diye tahmin ediyorum.