Hocam taksitler inşaat bittikten sonra ödeneceğine dair bir madde göremedim ben. Taksitler sözleşme sonrası hemen başlıyor diye biliyorum, siz emin misiniz? Madde de öyle yazıyor ama bilemedim.
Sözleşmenin anahtar tesliminde yapılması gerekiyor diye güçlü bir ön görüm var. Yazılı olmadığı için mantıken yorumladım. Zira peşinat da anahtar teslim de isteniyor.