BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

6 aylık memur zammını %7 olarak aldığımızda çıkan sonuç bu oluyor. Tabi her zaman %7'lik bir zam olmayacaktır. Ama yine de aşağı yukarı fikir verebilir.
Asgari ücretin yarısı kadar veya biraz üstünde olur ödemeler diye düşünüyorum.