O zaman mail size gelse çoktan parayı atmıştınız...
şükürler olsun böyle oyunlara düşmeyecek kadar tecrübe yaşadım ve birazda bilgili saygıdeğer kişilerden akıl aldım zamanında hocam, eğer olaki düştüm diyelim tabikide atarım çünkü adam yabancı, gizliliği üst seviyedir yoksa böyle iş yapmaz. Mecburen atardım yani.