ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel proje diyenlerin çok büyük kısmının senede 2 defa memur zamlarına oranla ödeyeceği tutarın artacağından haberi yok. Bu sene yüksek enflasyon nedeniyle ortalama yüzde 80 civarında geldi. Şu an ki düzene bakılırsa enflasyonun düşmesi gibi bir durum söz konusu değil. 20 yıl sonunda 600 bin dediğiniz evin size 3 4 milyona gelme ihtimali bile varken neye göre bu proje savunulur anlamış değilim.
Gerçekten böyle mi? 600 binlik ev zamlarla 3-4 milyon olacaksa böyle ev almanın mantığı yok ki. eski tokilerde böyle birşey yoktu diye biliyorum. Bence olayı iyi bilen birisi aydınlatmalı.