Marka alabiliyorsa neden bu zamana kadar almamış? İlk gelen alır mantığı olarak açılmıyor mu bu domainler? Yine saçmalıklar üst üste gelecek gibi hissediyorum.
markalar devlet tarafından korunma altındadır. buna internette dahil. com alan adları için bu koruma yokken com.tr için bu hak marka ve şirket sahiplerine tanınmıştır. bir markanın tüm temsil hakları kendisine aittir. misal r10.com.tr yi alıp kullanamassınız. bu r10 marka koruması altındadır.