Sınıfın hiç mi önemi yok? Benim marka tescilim var, elemanın teki başvuru sürecini meşgul ede ede bugüne kadar geldi. Bugün o domaini kapacak, ben de hemen itiraz edeceğim. Marka tescilim 35. sınıfında. Adam gider alakasız bir blog kurar (o sınıf ile alakasız). Bu adama nasıl müdahale edebiliriz ki?