Marka alabiliyorsa neden bu zamana kadar almamış? İlk gelen alır mantığı olarak açılmıyor mu bu domainler? Yine saçmalıklar üst üste gelecek gibi hissediyorum.
Sanırım ön sipariş sürecinde itiraz kabul ediliyor sadece ben mi yanlış anladım bilmiyorum ama