Bayyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En son temmuz zamında yüzde 41,85 değilmiydi o oran ?
hayır zam + enflasyon farkı + şeklinde 41 küsür oluyor. normalde %7 memur zammı. 3k ödeyen birisi 3200 e çıkarır taksitini ki %7 yüksek bir oran her zaman denk gelmez bence.