Arkadaşlar merhaba düşüşü en fazla yüzde15 olacak şekilde elinde türk user olup takipçi satan varsa lütfen iletişime geçebilir mi lütfen panel ismi atmayın
Sadece gönderim hızı,düşüş oranı ve k başı fiyat olarak atarsanız sevinirim.