Haftada en az bir kere bazen iki üç kere eth erc-20 ile usdt ödemesi yapmak durumunda kalıyorum. Transfer ücreti bilmeyenler için her işlemde 4$.
Diğer ağlarla göndermem mümkün değil. Sadece erc-20 ile ödeme alıyorlar.
Bu masrafı kısmanın bir yolu var mıdır?
Ftx te 25 adet ftt stake ederseniz günlük 1 kez ücretsiz erc20 çekim yapabilirsiniz.