saylica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki sizde böyle bir sorun oldu mu hocam. Hassas dokunuşları algılamıyor ve ekran çok hantal. 8 PLUS'ın ekranı bile daha iyi ondan.
Hocam ben bir satıcı olarak böyle bi ürün satmadım öyle diyim ama bir APPLE satıcısı olarak Apple hizmetlerinde arkadaşlarım var oaya gönderiyorum müşterilere yardıımcı olmak için genelinin ekranı değişiyor durduk yere ekran değişiyor öyle söyliyim hayırlı geceler 🙏