Ben alırlar diyebiliyorum 14 gün iade süreci vardı galiba ama düzeltilir çok fazla sayıda iPhone 11 Garantiye gönderdim başka sorunlardan %90 ın ücretsiz Ekranı değişti

11 de genel olabilir hayırlı geceler 🙏 TR cihazına o kdr para değmez dicem bilip bilmeyenler konuşucak 😊
Peki sizde böyle bir sorun oldu mu hocam. Hassas dokunuşları algılamıyor ve ekran çok hantal. 8 PLUS'ın ekranı bile daha iyi ondan.