Ben alırlar diyebiliyorum 14 gün iade süreci vardı galiba ama düzeltilir çok fazla sayıda iPhone 11 Garantiye gönderdim başka sorunlardan %90 ın ücretsiz Ekranı değişti 11 de genel olabilir hayırlı geceler 🙏 TR cihazına o kdr para değmez dicem bilip bilmeyenler konuşucak 😊