konu başlığı ilk gördüğümde komiğime gitmişti fakat içeriği okuyunca olayın ne kadar anlamlı olduğunun farkına vardım. Elbette bu tür olaylar her gün yaşanıyor, bir gece siz de yaşamışsınız fakat bunlar her an olabilecek durumlar. Sorun afganlar değil veya başka bir millet değil. Asıl sorun kafa yapısı ve düzensizlik. Onlar da böyle bir şey yapmayı istemezler herhalde, bizler de böyle şeyler yaşamak istemeyiz tabii ki. Sözün özü sözün bittiği yerdeyiz ne desek boş ne yapsak boş. Yurt dışı fikriniz gayet mantıklı geliyor bana. Sanırım en yakın zaman da bende öyle bir şey yapacağım. Geçmiş olsun dileklerimle iyi forumlar dilerim hocam.