Ya habibi

Not: ayrıca farklı ülkeye gidemezsin dostum. çünkü almıyorlar.

2-3 sene evvel gitseydın şansın %100 dü. eğer durumun var ise. şuan durumunda olsa red geliyor ve almıyorlar. çünküğğğ talep çok