Sizi çok iyi anlıyorum. Çok şey yazılabilirde burası Türkiye. Mesela hiç bir siyasi söylem olmasa bile sırf birileri fanatikliğinden konuyu ısrarla şikayet edecek ve konu kapanacak. Çünkü burası ....