slogan atmaya gerek yok ama haksız yere yermeye de gerek yok bence proje güzel. umarım sadece seçim yatırımı olarak proje taslağı şeklinde kalmaz ve hayata geçirilir.
faiz oranı değişende dahi maaşlara da enflasyon oranında zam geleceği için örneğin maaşınızın %20 si ile ev kredisi ödüyorsanız o değişmeyecek maaş 10bin iken 2bin ödeme varsa 15bin olduğunda 3bin ödeme olacak (enflasyon oranında maaşınız artarsa). parası olan sabit faizle ev alıyordu 4-5 sene sonra kira=kredi oluyordu ödemeler ısırmıyordu ancak parası olmayan uçan fiyatlardan ötürü zaten hiç ev alamıyordu. bu sayede durumu olmayanlar da maaşının %20'siyle 2+1 veya %30'u ile 3+1 ev sahibi olabilecek hem de yarım kira ödeyerek (şu anki kira fiyatlarının 5-6bin tl olduğunu düşünürsek).
umarım ihtiyaç sahiplerine gider de dalavere ile başkaları almaz.