Bugün açıklanan Amerika enflasyon rakamlarından dolayıdır sanıyorum. Altında da aynı şekilde düşüş mevcut bakarsanız grafiklere. ABD'de enflasyon artarsa bizim aksimize faiz arttırır. Bu da piyasadan doları toplar ve doların değerini artırmış olur.