Ben yurtdışı cihazları mantıklı bulmuyorum kayıt edilmeyecekse çünkü bu devran böyle gitmez elbet bir yerde patlayacak bu geçici kayıt olayı. Ola ki yarın patlarsa cihazı mp3 player olarak kullanırsın.