erencetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iphone 11 64 gb türkiye cihazı üstüne 3.500 ₺ verip sıfır 12 pro 128 gb (yurtdışı) alacağım. sizce mantıklı mı ?
bence cihazlar eş değer türkiye verip yurtdışı alıp üzerine para vermeniz mantıksız. Yurt dışı üst model ile türkiye cihazının arasında 4-5 bin oynuyor zaten kafa kafaya almıyorsanız gereksiz bir ticaret

alırsanız da hayırlı olsun hocam