Merhabalar.
Firmadan fatura isteyin. Faturada yazan iban a parayı gönderin. Sonrasında ürünü size çıkartırlar. Sadece trendyol komisyonu degil kdv de ödemek istemiyor olabilirler. Bu şekilde sizde güvende kalırsınız. Kdv çıkacağı için biraz daha fazla ücret isteyebilirler ama en azından içiniz rahat olur. Kolay gelsin.
İyi forumlar