Uzun süredir (2+ yıl) formunu korumaya çalışan biri olarak cevap verebilirim sanırım. Bu yöntem ile bi anda hızlı ödemi ve birazcık kiloyu verirsiniz. Daha sonra vücut direnç göstermeye başlar ve kilo vermeniz durur. En doğru ve uzun vadeli kilo verme yöntemi kalori açlığı çektirmek oluyor. Örneğin normalde 4000+ kalori alıyorsanız bunu kademeli olarak düşürmelisiniz. Yağ,tuz,şeker baş düşman bu süreçte. Sulu yemeklerin sulu olan kısımları, beyaz undan yapılmış tüm ürünler, bunlar süreci zorlaştırıyor. Enerjinizin düşmemesi için siyah buğdaydan üretilmiş ürünler (Tam Buğday, tam çavdar vs. fakat kepek olmaz). tercih etmelisiniz ve mutlaka almalısınız. Bilgisayar başında uzun süreler geçiriyorsanız ben gibi mutlaka spora başlamalısınız her açıdan ciddi fark oluyor bir süre sonra vücudunuzda. PT mantığı ile çalışamazsanız bile mutlaka kendi çapınızda birşeyler yapmaya çalışın. Geçen sene 96 kilodan 78 kiloya 2 ayda kaslanarak verdim bu yöntemle. Fakat çok nankör bir süreç bu bıraktığınız anda eski halinize dönüyorsunuz. Yaşam tarzı olarak benimsemek lazım bu süreci.