Selamlar arkadaşlar, Wp sitem var. Sitemde Türkçeleştiremediğim hala bazı yerler var. Kodlarla da yaptığım halde sanırım eksik veya gözden kaçırdığım bir yer var. Admin panelinde tek sayfa ve imkanlar gibi bir yer var. O kısımlar sadece türkçe olacak. Loco ile heğpsi TR görünüyor ama yine de ingilizce. Bir türlü çözemedim. Nasıl çözerim. Şablon dosyasından kodlara da baktım ama onları da yaptım olmadı yine